It's the best I can do!

Ska i alla fall försöka! Har bakat och ska snaart äääätaaaa!

Gillar att jag fick A på den där hemsak Afrika-uppgiften och att den var perfelt lång och allting! :D Det lönar ig att vara slarvig och att göra allt i sista sekund! xD I alla fall ibland!

Ogillar att jag är så loj för övrigt. Har inte varit i stallet sen i söndags i och för sig p.g.a konserten, men i alla fall. Har dock känt att jag behövt en stallpaus.

Ogillar att det var våran näst sista vårkonsert och att jag inte kunde hålla tårarna borta. SKIT!

Gillar att det är tävling på söndag! :D
Kommentarer
Postat av: celise

jahha, haha okeej ;))

2012-05-15 @ 19:51:45
URL: http://syskonryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu