JAG VIIILL!!!

Jag sitter och tittar/lyssnar på Muse när dom spelar live och får sån kick! Jag vill seee live sjääälv! Jag vill gå på konseeert!!! KLAFJÖIOSCNÄ!

Jag vill även kunna säga nej, men det kan jag ju inte så det får ibland väldigt oanade konsekvenser som jag inte orkar ta just nu. Jag hatälskar att det är fredag i morron. Jag hatar att vi har en lektion som jag mår dåligt av att ha just nu bara för att jag inte kan säga nej och jag älskart bara för att veckan snart är slut och min prao påbörjas. Hoppas jag lyckas säga nej under praon om något inte känns bra, men det kommer jag nog inte klara.
Jag måste lära mig det! ÅH!

Kommentarer
Postat av: elin

Jättefin blogg!

Hoppas du haft en bra dag :)

2012-03-08 @ 18:25:28
URL: http://canelin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag säger ju att vi ska öva på att säga nej ebbus ;D

2012-03-08 @ 21:27:26
URL: http://sofiaskold.blogg.se/
Postat av: 300

MUSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2012-03-09 @ 00:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu