It's a mystery

En hääärlig dag idag! Dock lite suriga gäster men det är bara att vinka bort och le lite. Men idag har jag varit superglad heela dagen! Det blir ju inte sämre av att äta vääärldens godaste kolapaj som enligt konditorn var "fula" fast de var suuuperfina! :D Fick även med min den gooodaste varma chokladen hem gratis också! Jag gillar mitt "jobb". Det är såå kul!
Det blir ju inte sämre av allt beröm jag får! Mumma!
Har även hittat en heemlis ;) Ingen får veta!

Wiiiiiie!! Bästa hemlis!

Om man ska ta tag i sitt liv nu då och inte sväva på moln längre! :D



Typ såhääära glaaad :D
Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Ébba när Fatima fotade i Lördas vart det några bra på mig och Cobbe skulle du då vilja skicka dom till mig :)

2012-03-20 @ 20:02:14
URL: http://shetttisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu