Waaay to tired!

Vaknade alldeles för trött idag. Innan ag skulle till stallet skulle jag "bara" ladda över lite bilder till datorn. Men nr jag näästan är klar så dör kameran. Tack för den!
Åker upp till stallet utan kamera och alla mina saker ifrån igår. Skötarmöte och chill. Hälpte Johanna med lite saker och tvättade VULFAS, DOMAS och HAMLETS vattenhinkar. Se även att DOMA och VULFA är inte "mina" hästar och deras skötare var i stallet men jag gjorde det ändå! Jag borde få ett tack för hinkarna så förjävliga ut!
I alla fall. Sen kom mamma och lämnade en fulladdad kamera! Tack min fina mor!
Fotade Fatima och gänget när de red. Åkte sedan hem i snön... All by my seeelf! :(

Blir lite stall i morron också men en betydligt kortare dag för jag är för trött. Kanske ska klämma in lite träning? Det kan man ju tänka på...

Jag och Felicia har även kommit på JOOOORDENS smartaste sak! Vi råkar u ligga vääldigt nära salombacken så vi ska gå uppför den MINST en gång per dag vi är i stallet! Bra va! Fina rumpor här kommer vii!
Kommentarer
Postat av: Carro

Tur att ni stalltjejer är så bra och fixar även med Vulfa när man själv inte kunnat komma upp på några dagar :)

2012-01-05 @ 20:33:12
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

Taaaack Ebba ! ;D <3

2012-01-05 @ 22:13:58
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu