You set my soul alight

Matteplugg på g! Hade matteprov del 1 idag och ska ha matteprov del 2 i morron. I morron blir det även årsmöte och sista dagen i plugget på ett tag. Känns sweet!

Har köpt en himla massa böcker idag! Klippt mig! Pratat av mig lite med Melinda! Insett en heel del! Och ska snart steka köttfärs som få med Emma och Johanna! :D
Men det känns hääärligt!

Känner bara att jag vill ha vår,vår och åter vååår! Och självklart sommar med steg ett är vår! Bara ut och tävla massa bra dressyr och bara glida runt lite!

Borde skriva lite mer citat på min mattebok, men asså jag orkar inte! Eller jag skriver mest hela tiden men jaa!

Nej nu ska jag sätta igång och inte tråka ut er mer!



"Sorry it wasn't quite true"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu