How could this happen to me?

FYYY FÖR ALLT! Seriöst, hur långt ska det gå? Vet ni om att det finns nåt som kallas fritid!? Tydligen inte. Men då ska jag ta och förklara ett och annat för er. Fritid är det som man ska göra efter skolan, skolan ska inte räknas med där. Men varför gör den det i typ 99% av fallen? Jag kan inte förstå det! Är det tänkt att vi ska jobba halvt ihjäl oss för ett betyg som i ändå inte är nöjda med, som ändå inte ger oss det yrke vi sedan vill utöva? Ja, självklart är detta ett tydligt i-landsproblem men jag fattar inte varför denna hets!? Prov hit och dit, läxor som tar flera timmar att slutföra, betyg. VARFÖR? DET HAR JU ÄNDÅ INGEN NYTTA!!!!!!!

Nu ska jag sluta gnälla för det är bara så det är, suck it up!

Jag måste bara säga att jag är sämst. PUNKT!


Om man ändå kunde vara såhär lycklig hela tiden ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan du väl vara så mycket behöver du ju inte göra och alla har inte två veckors sportlov med sköna solsängar bra böcker som man VILL läsa och njuta av att inte behöva göra något utom att vara glad och njuta av det man får uppleva.

2012-02-07 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu