Gästbloggare!

Jag vet inte om jag hinner, sa jag till Ebba först. Men efter många om och men så säger Ebba bara: Nu bloggar du punkt slut.

Jahapp så nu sitter jag här utan en susning vad jag ska blogga om, mitt liv? Njae det är ganska tråkigt, går i nian i Borlänge bekymmrar mig över natoinella prov och betyg, så jag tar och berättar om de människorna och djur som jag lever med helt enkelt. XD

Baggis, min underbara ponny
E.T, min super katt
Linne, min ubersnygga kamrat.

Så det är det ni kan se fram emot ett par dagar frammåt :-P

 MVH Michelle


Don´t mess with me
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu