OMG!

Okej...

Huvudvärk hela dagen=hemskt! Mamma höll på att inte låta mig åka till US-mötet men jag lyckades ta mig dit i alla fall.
Tur säger jag bara!

Men annars har det varit en riktig hemsk dag. Det börjar med snö som sedan övergår i lätt regn lagom tills jag ska åka till skolan. KUL!
Snöar/regnar hela dagen samt är riktigt kallt. = Hemskt!
Sen när vi åker hem börjar det först regna. Sen övergår det i typ snöblandat/hagelregn. Dessie, Johan, Hampus och Jag försöker fly men det funkade inte så bra. Dyngsur och en ***** huvudvärk.

Upp till stallet och märker att min stackars häst bokstavligen står på golvet i vissa ställen av boxen. Bara för att jag inte har varit där på 3 dar eller vad det var betyder inte det att det är okej att han står på golvet. Det såg ju ut som att nån verkligen kämpat för att få bort den. Men man vet ju aldrig. Blev lite gald i alla falla att han lyssnade så att jag slapp skrika på honom. Hna kände nog att jag hade en dålig dag min lilla beeebiis!<3

Nu sitter jag här, ska snart övergå till plugg men bara liiite till :p

Okej jag kan inte ladda upp bilden jag tänkt så...

Jaa det blev ju inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu