vad jag tycker om Ebba ?

Det var en anonym människa som frågade om jag kunde skriva vad jag tyckte om Ebba, då gör jag väl det :)

Jag tycker att Ebba är jätte snäll, mysig, pluttig, rolig, flum, knäpp, störd, underbar och hon är en av mina bästa kompisar :) <3 Ebba är Ebba liksom. Ebba bodde här en helg när hennes föräldrar var bortresta trodde en gubbe att vi var syskon, jag skrattar alltid lika mycket när jag tänker på det "Ska flickorna ha en soffa?" Jag vet att Ebba hade skrattat om hon sett detta nu ;)
min Ebba <3
Kommentarer
Postat av: Erika

Haha^^

Påtal om syskon så du vet ju Eva i stallet hon fråga min lillasyster förra sommaren om Robin var våran bror. ;D HAHAHA!!!



När jag & robin kom till stallet.

O Viktoria sommarjobba ju där då, o skulle träffa oss där när hon slutat.



Så hade Eva frågat henne de, skratta så jag tjöt. ;)

2011-07-20 @ 21:08:17
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Ebbaaa!

hahahahahahahah minnen! <3

2011-07-25 @ 12:31:22
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu