Stuteri MW

Som ni alla vet var jag på Stuteri MW på ridläger i en vecka. Jag kan bara säga att det var min bästa hästvecka hitintills.
Om ni vill lära er om hästar och hästhållning, ÅK DIT! Ni får er en upplevelse som ni aldrig kommer att glömma och det är värt alla pengar!
Jag aldrig lärt mig så mycket som under den här veckan. en helt ny ridupplevelse för alla hästgalna. Det som ochså är bra det är att du kan välja ridpassen varje dag. Du kan hoppa, rida dressyr, rida ut, markarbete, sitsträning och så mycket mer! Det bästa är, att vad du än väljer så kommer du alltid lära dig något nytt, och det är tack vare alla de duktiga ledare och instruktörer. Det spelar heller ingen roll om du är hopp- eller dressyrinriktad. Du kommer ha lika roligt alla ridpass.

Det är inte bara ridningen som är bra utan hela anläggningen är underbar! Så hästanpassad och alltid för hästarnas bästa, allt för att dom ska ha det bra.
Som ni ser står Tuva lite längre ned i boxen. Det är för att det är djupströbäddar i stallen. Helt luktfritt, du behöver näsatn aldrig mocka och hästarna mår bra av det, och det är ju trots allt det viktigaste. Jag tycker själv att det är praktiskt då de kan lägga mer tid på hästarna och inte på annat. Det betyder alltså att hästarna får en bättre kontakt till människor och vi kan lägga ner mer tid på dem.

Tack Matilda Olsson, Maria Winberg, Sofie Relander, Jessica Hagström och alla andra för den bästa veckan i mitt liv! JAg lärde mig massor om hästar och hästhållning och om så mycket annat! TACK!
Kommentarer
Postat av: tuva

hahah , fint namn på hästen säger jag bara :D <3

2011-07-15 @ 12:25:01
URL: http://bbeige.blogg.se/
Postat av: Evelina

sweet horse!

2011-07-16 @ 10:23:07
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu