I will reach my goal when I'll find the key to your heart

Gästbloggar lite här då eftersom Ebba är i Turkiet. Ni får väl säga till om ni vill att jag ska blogga om något speciellt. Men kan dra en liten kort presentation av mig själv först och främst!

Jag heter Michaela Andersson och börjar gymnasiet till hösten. Jag har valt att gå på CNG i Finspång för att jag vill läsa Design och produktutveckling. Precis som Ebba så har jag gått i musikklass, eller Ebba går ju fortfarande i musikklass på Navestad och jag gick ut nian på Hagaskolan. Det är där ifrån jag har fått ett av mina stora intressen alltså musik. Jag spelar piano, gitarr,klarinett och även lite andra instrument när det behövs. Förutom att spela älskar jag att sjunga, det gör jag varje dag i duschen, vid pianot, till gitarren, när jag sitter i bilen, när jag rider osv.
Som jag precis skrev så rider jag ju också. Jag rider på Hageby ridskola sprecis som Ebba och jag sköter även en häst där, precis som Ebba. Hästen jag sköter heter Mamba och det är nog världens bästa häst! <3 När jag inte är på Hageby så har jag tre sköthästar ute på Ringstad gård ponnyn Raski, islandshästen Grim och halvblodet Moddan.
Mamba och jag på en DM träning <3
Raski <3

Grim och jag <3

Moddan och jag <3
Moddan och jag igen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta vad du tycker om ebba??

2011-07-18 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu