Träning

Hellu! Herregud vad det är kul att träna! Har så mycket energi att jag lätt hade kunnat köra 2 pass idag! Men det var uppfriskande. Ett medelpass blev det i alla fall :D Känns skönt nu!

Nu sitter jag här och skriver på min bok. Eller jaa. Min lärare kallar den det så därför gör jag det med.

Vad tyckte nu om filmerna förresten? Var det kul? Ska jag fortsätta att ladda upp filmer lite då och då? I sånna fall på vad? Tyckte att det var lite kul med förändring :D Kan lägga upp lite bilder från Nyår på en galning som skjuter en massa raketer. Vääldigt läskigt i alla fall!!

Tänkte fortsätta skriva lite nu men blir nog lite uppdatering som om matchen tror jag. Eller jag ska forsöka!




Vet inte om bilden syns men det är på mig och Poppis i alla fall :D

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu