Fredagsmyys!

Hellu!

Idag har det varit en ganska chill dag. Idrott, danspass med bästa Frida och tacos :D kan det bli bättre?
Mamma och pappa sitter och ser på Skavlan. Inte så kul så jag passar på att blogga lite istället :D

Har inte blivit så mycket blogg nu på senaste tiden. Förlåt jag lovar jag ska skärpa mig!

Red förresten Hamlet i onsdags! Söt liten hest det där! Älskade plutt var lite svår att svänga(?). Ville ju lixom inte köra in i Vulfa så vi hade lite problem där! Men kulig att rida tyckte jag! Måste bli fler gånger.


Jag tror även att jag ska låta Frida gästblogga medans jag är borta... Vågar jag det då... Det är frågan. Men om ingen annan erbjuder sig så får jag väl låta henne blogga. Det blir nog bra i vilket fall :D

Utvärdering av danspasset då. Det var ett roligt pass och tiden bara flög iväg! Skitkul men ack så svårt! 0 kordination! Medel har man endå bra koll på men herregud vad man är dålig! blir varannan vecka i alla fall :)



Bild på bästa!!

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu