Facebook saken!

Just det! Jag skulle berätta om den roliga saken som jag skrev om på FB.

Vi har ett litet musproblem här hemma. Råttfällor överallt typ. Så i förrgår(tror jag det var) så var det en stackars liten mus i fällan. Men mamma är så feg så hon sprang omkring i hela huset och skrek!

" Hjälp! Clara du får ta den! Helvete! Clara vi behöver något att skyffla med! Jag springer och gömmer mig!"

Jag sitter nere i köket och asgarvar! Men sen kommer Clara ner för trappen med den där musen dinglandes i nacken och är stendöd. Jag springer och skriker bakom en skåpslucka och är livrädd och tycker jätte synd om den där musen.

Jag menar: Tänk om du var en mus. Och du har kommit i i paradiset. En garderob. Sen känner du lukten av en smaskig ostbit. Du tänker: Mums jag måste ha den. Och så SMACK! Så smäller det igen en råttfälla och du bryter nacken och dör.

Jag menar vore inte det grymt läskigt! Men jag vill ju inte ha dom heller så det är lixom hugget som stucket lixom.

Men det var i alla fall vad som hände och det var sjukt kul enda tills Clara kom ner för trappen ungefär!

Hahah får fortfarande bilder!!

 Titta på den stckars musen!

Bilden är från google.com

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu