Typ av killar jag faller för

Killar jag faller för..

Ögonen! Ögonen är typ det viktigaste! Och såklart personligheten.

Jag faller för snälla killar som förstår mig.

Såklart spelar utseendet en stor roll men det är ändå inte det viktigaste.
Lite muskler skadar ju inte heller! xD

Sen kan ju inte killen vara tråkig heller! Han måste kunna skratta och vara social. Annars blir det något jobbigt!

Jag skulle nog aldrig kunna falla för någon som är elak mot andra eller annat.

Det är väl typ vad jag faller för!

 Han är fin!
 Han med! hans ögon är underbara!
 han med!
 och ofc! Finaste ögonen, finaste kroppen Taylor Lautner!


Det är väl typ det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu