Dagens Ridpass

Red skötarridning på Hamlet idag :)

Gud vad han är tjafsig i munnen! Dock så är han ju ung men jag trodde jag skulle bli knockad. Inte okej.

Blir lite jobbigt när man är typ 1000 pers i ett ridhus oxå.

Jobbade mycket volter och ställa och böja. Han smiter in innanflr spåret så fick jobba lite med det. Han är vääldigt stel i vänstersidan. Jobbade mycket med ställningen, framför allt i vänster så, så att han skulle slappna av lite för han var något spänd. Men han var duktig ich jag fick lite av min vilja egenom i alla fall!


 Fina killen!

I morron blir det fotografering med snygging också :D
Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: haha, man tager vad man haver , right? ;)

2011-02-20 @ 14:55:14
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu