Malin Baryard

En inspirationskälla inom hästsporten är Malin. Hon rider så otroligt bra och jag har alltid sett upp till henne.
Hon kommer från lilla Norrköping och ändå så är hon en världsstjärna, och det gillar jag. Det visar på drivkraft och viljan att göra det man älskar.
Jag har henne som inspirationskälla just för att hon är en sån framgångsrik ryttare som har en bra hästhållning. Jag gillar hennes sett att rida och det inspirerar mig att bli bättre. Dag för dag.
Även hennes positiva inställning gör henne bättre som förebild.

Även det att hon har varit lite i skymundan ett tag för att sedan komma tillbaka är också ett tecken på vilja som jag gärna skulle vilja ha lite mer av. Och att se sin inspirationskälla kämpa och ha det svårt gör bara att man blir mer ispirerad och vilja bli som hon.

Även hennes sätt att rida gör henne unik. Hon rider så pass mjukt och sitter så stilla även fast hindrena är skyhöga. Inga störningar för hästen eller något. Hon låter häste sköta jobbet och rundorna ser så lätta ut.

Hon har varit min ispiration så länge och det kommer hon nog alltid att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu