Lovade Ebba att blogga lite ! :)

Eftersom Ebba har skrivit om sina insperationskällor så ska jag skriva om en av mina nämligen Kevin Staut!

Kevin Staut
Han rider väldigt mjukt och trevligt, han är ett med hästen och kämpar inte emot hästen utan han kämpar med hästen. När jag ser honom rida blir jag alldeles jätte glad, han ser så himla känslig och välutbildad ut om ni förstår vad jag menar.
Jag har kämpat mycket senaste året med skador på mig själv, skador på hästar och hästar som har lämnat mig osv. så därför ser jag upp till honom, något att längta efter, att få samma känsla som jag tror han har, att vara ett med hästen.
Kevin Staut och Silvana de Hus(Skimmeln)

Kevin Staut och Joe de Labarde (Brun)
http://www.youtube.com/watch?v=4vDB90WDe0k
Kevin Staut och hans fina Silvana de Hus! (Video)

Han är kung!
Puss och kram från Michaela! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu