Grey's Anatomy

Grey's Anatomy gänget har inspirerat mig på så många olika sätt.
Dom har inspirerat mig till att bli läkare, men även att bli skådespelare. Jag vill göra båda.
Läkarinspirationen har bara kommit ifrån det här gänget. För dom verkar ju ha så kul. Även det att jag vill kunna hjälpa folk, rädda liv.
Egentligen vet jag inte ens varför jag började se serien, men jag började och nu är jag fast. Dom är helt enkelt en stor inspirationskälla och jag är glad över att jag började titta på serien.
Så många gånger som jag har gråtit till serien, det är bara för att jag vill kunna göra samma sak, eller rädda det liv som inte gick att rädda.
Grey's Anatom har fått mig att tänka, speciellt hur mycket utbildning det är på läkarlinjen och även innan. Jag vill kunna bli som Meredith eller Derek, en fantastisk kirurg, men det krävs så mycket.
Det är då jag vill göra något som är kul.
Skådespela. Vara med i ett team, spela mot en fantastisk skådespelare, förmedla ett budskap genom att själv ha kul.
Jag kommer nog aldrig bli stor om jag ska bo i Sverige, därav mina utlandsplaner. Jag vill åka till Seattle, se staden och få känna att jag är en del av Grey's Anatomy, eller det kommer jag ju aldrig bli men i alla fall få se staden där min favoritserie spelades in och kanske starta en karriär, i USA eller i min favoritstad i Europa, London.

Grey's Anatomy har fått mig att tänka på en framtid inom läkaryrket, som jag aldrig skulle tänkt på innan. Jag har lärt mig mycket av serien också. Alla dessa läkartermer och sjukdomar.

Dom är en av mina största inspirationskällor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu