Frida Linder

Frida, min bästa Frida.
Ja, jag inspireras av en av mina bästa kompisar.
Hon är en av dom bästa personerna jag känner. Hon är bra i alla lägen och det är därför hon är min inspiration. Hon är en bra människa och det kanske är just därför. Jag vill verkligen bli som hon.
Hon är en tjej som alla gillar och jag ser upp till henne.
En inspirationskälla som jag aldrig vill se försvinna.

Jag vill också bli som hon. En bra tjej som gör som hon vill och har en bra stil.
En älskvärd människa som bara är BÄST!

Kommentarer
Postat av: 300

Så jävla vackert skrivet! Snygga bilder också :D

2011-09-19 @ 18:05:58
Postat av: michelle

Fin blogg. Om du hade större bilder så att man skulle se bättre skulle det vara lite bättre men annars jättefint <3



besök gärna min blogg :)

2011-09-19 @ 21:12:33
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu