Träning och skola:)

Hellu:)

Först vare skolan. Vaknade upp på morgonen och ser att det spöregnar. Då är man inte så sugen på att gå ut men till skolan måste man! Men det är ju alltid lika kul i skolan faktiskt!
Clara och jag hade petkrig och Sofia och jag pratade lite svengelska innan bilden.
Fick även stämmorna i musiken. Och jag blev sopran 1:) Det gillas!
Sjunger Hallelujhahttp://www.youtube.com/watch?v=76RrdwElnTU. Det är låten vi ska sjunga:)
Den är faktiskt ganska kul:)

Sen åkte jag och tränade afro:) Träffade Johanna och vi tränade och gick hem tillsammans. Trevligt vare:D
Det var inte Emma L som hade passet utan Amanda F. HOn var lite konstig men det var kul i alla fall:D

Dagens låt: Imma be - Black Eyed Peas


Veckans citat: Rynkor ska bara visa var ett leende har suttit.
                                                                                Mark Twain

Man kanske ska lägga upp en bild. Ge önskemål om vad ni vill se så ska jag försöka fixa det:)

Kasper! Älskad och saknad!<3

Kramiz
Kommentarer
Postat av: Clara

Klockrent med petkriget Ebba!



Hoppas att jag gjorde dig glad nu!

2010-09-17 @ 15:08:08
Postat av: Lisa <3

haha trodde clara skulle skriva pet! men men...

2010-09-17 @ 21:53:52
Postat av: Ebbis

Hahahahhahahahah xDjpp kommentarer gillas:D

2010-09-17 @ 22:56:45
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/
Postat av: Clarus

haha!:D

2010-09-22 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu