Tjoho!

Hellu! Lite dålig uppdate igen men jag har faktiskt inte haft tid! Men nu uppdaterar jag så happyfaces:D
Hör på bredbandsbolagetlåten och tänker på Ökne och min älskade:(
Menmen...

Följde med Linder upp till Brio. Det var tänkt att jag skulle rida men jag red i typ 10 min en kvart sen red Frida resten:P Han var såå hilma jobbiig och jag orkade inte tjafsa. Så är det med den saken!

Sprang Navestasloppet idag. 4,3 km på 29,03 min. Och jag sprang faktiskt hela tiden. Jag gick inte en enda gång! Det var mitt mål och jag lyckades:D Happyfaces!

Dagens låt: Fear of the Dark - Iron Maiden



Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu