Tävling

Hellu!
Idag så blev det tävla Cobbe. Han var så hiimla duktig! Kärlek till ponnyn!<3

Var även funkis och lite annat.

Men jag är så himla nöjd!

Clear Rounden: Han var jättesupermegapiigg och jag att typ och bromsa hela tiden och hade näst intill ingen koll men nolla och rosett.

Tävlingsklassen: Har var fortfarande megapigg men lite tröttare den här klassen. Låg fyra ett tag men blev sen nerpetade. Lite synd men det gör inte ett dugg för jag är sååå himla nöjd att jag inte kan vara besviken! Jag är extra nöjd eftersom han inte har hoppat 80 på jättelägne så jag är jättenöjd!

Nu är pappa galen så

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu