Rex!

Min älskade lilla ponny! Nu flyttar du i från mig. Det känns inte alls bra! Jag har skött dig i kanske 5 år. Det känns som en evighet med en massa minnen. Det första du gjorde var att bita mig i fingret. Jag kunde inte borsta dig i början för att du var typ rädd för borstar och allmänt dum ochb tjurig.
Men jag älskade dig i alla fall!
2008 är året jag kommer i håg mest! Jag startade min första lokala på min älskade Rex. Du var så himla dum. Du bockade av mig 7 gånger uppe i ridhuset men jag var envis och satt upp varje gång. Sen hade vi bråttom ut på banan för att dom tänkte longera dig men det hann vi inte. Så du bockade av mig upe vid C och jag hann inte ens hoppa första hindret. Jag kommer ihåg hur arg och besviken jag var på dig! Men jag hade en klass kvar. Vi longerade dig i ridhuset i pausen och du bockade inte av mig på framhoppningen. Men vi kom till hinder nr fem innan jag åkte i backen igen. Sen hade vi DM på NORF. Då kom vi till 2:a hindret i clear rounden. Du bockade och sprang på sidan smatidigt så jag fick gå ut med dig igen. Till andra klassen struntade vi i att longera dig innan. Det skulle vi u inte gjort. Vi kom till 2:a hindret igen innan jag åkte i akcen igen:( Jag kommer ihåg det som om det var igår! Jag kommer ihåg första betessläppet allt!

JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG MIN ÄLSKADE PONNY!!!<3



Disco idag. Inte så jättekul faktiskt. Men bästa sällskapet i alla fall:)

Orkar typ inte skriva mer:P

Kramiz
Kommentarer
Postat av: Hoppteamet - Emelie

sv: lätt! :D

2010-10-09 @ 22:39:07
URL: http://hoppteamet.blogg.se/
Postat av: mamma

är det kul att han är tillbaka.

2010-10-10 @ 17:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu