Vattenverket

Hellu!
Vattenverket idag:) Luktade sjuukt äckligt och var allmänt äckligt där men annars var det väl helt okej:)
Det är kul att det ramlar in lite kommentarer men jag vvill ha mer! Skriv vad jag ska skriva om för jag vill ha DIN åsikt!

Har fått höra att min header ibland inte syns men det finns en iaf! Men säg till om den inte syns så ska jag försöka fixa så den syns.


Tänkte berätta lite om Porthos, mer hörd som Poppe.
Jag har fått liite frågor om varför jag inte var med på KM i helgen osv och det var för att Poppe var halt. Han hade varit det i ca en vecka men hade blivit bättre men sen så blev han halt igen vilket inte gillas. Så därför var jag inte med. Men jag älskar Poppe för att han är så hilma snäll och kelig. Han är ibland helt underbar när han bjuder till lite själv oxå då det är mycket häst att rida. Men han är helt underbar och älskad av alla!
Bilder kommer snart då min kompis bara ska skicka nyfotade bilder först!


En ganska gammal bild på söt!

Men jag hoppas att han blir frisk snart!

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu