Ledig dag:)

Hellu!
Dagen idag spenderades i stallet eftersom jag var leediig:D Det gillar massa:)
Kul att jag äntligen börjar få lite respons för mina inlägg. 22 besökare igår! Det är bättre än typ 1.
Men lite mer kommentarer vill jag allt ha!
Red även Poppe. Blev en barbacka tup på ca 40 min. Han har ju som sagt varit halt ett tag men jag kände inget iadg när jag red så förhoppningsvis så är han på bättringsvägen:D
Han är så hiimla söt min älskae Poppe!<3

Tränade även idag. blev intensiv med P.A:) Det var superkul:D Roligaste passet sen i måndags:) Så det blir nog medel på mån och intensiv på fre och så ska jag försöka klämma in något mer pass men vi får se.

Nästa vecka har jag toltal fullt i min planering! Herregud hästen har jag hela veckan och plus säkert massa läxor och annat skit och plus att jag ska träna! jesus och så ska jag ju tävla på söndag nästa vecka oxå! Men det går nog bra:)

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu