Hamlet

Hej!

Jag har ju även en ny sköthäst som jag tänkte skriva lite om oxå:)
Han är en övervuxen connemara på 4 år.
Han är ju som sagt ung och vill ibland inte riktigt lyssna på en från marken men det gäller att vara ikonsekvet och inte ge sig även fast det kan vara svårt ibland.
Han är oxå en jättemysig och söt totto som jag tror kommer bli en fin en.
Jag försöker just nu att lära honom att inte gå ut ifrån boxen och att lyssna på den som står på marken. Men som sagt det går sådär:p
Har du någon bra övning man kan göra för att få hästen att lyssna från marken? Tips?
Men han är superfin och snäll även fast det verkar som han är döv ibland:P
Kramiz
Kommentarer
Postat av: sara

sv: okej. :)

2010-10-22 @ 08:17:51
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu