Times Square Can't Shine As Bright As You!

Hellu!


Tänkte inleda med en liten veckoplan för veckan:)

Tisdag: Poppe till veterinären. Stallet för lite uppdatering och sen plugga:(
Onsdag: Till stallet för att hoppa!:D
Torsdag: Fika på stan med Michaela?
Fredag: Klassfest:D
Lördag: Stallet. Mysa hemma
Söndag: Cirkusträning

Min vecka:D Låter det bra?

Dagen idag då. Först lite veckoplanering för att se vad vi ska hinna med den här veckan. Sen engelska test. Gick nog bra. Även lite grupptalk om olika påståenden m.m.
Sen spelade vi ett SO spel. Det går ut på att skapa en flodkultur. Och det är ungefär så långt vi har hunnit:P
Musik. En väldigt konstig lektion. Okoncentrerade till tusen var vissa. Vääldigt jobbigt! Men vi lyckades sjunga egenom lite i alla fall.
Bild också en rörig lektion som vanligt. Hannu har ju lixom ingen koll! Tycker inte om honom.

Sen nu har jag varit och tränat på Friskis. Inte ett pass för mig. Och nu gör det ont i ryggen men det var ändå skönt att komma iväg och träna i alla fall. Karin, Emma och Sofia tränade oxå:D 
Nu ska jag gå och duscha:D




Kramiz
Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat kul att du planerar

2010-11-16 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu