Skoldagen

Hellu!

Skolan idag var tråkig, ointressant och låång! Jag var så himla trött hela dagen! Enda ljuspunkten var när Fia kom och lämnade boken/böckerna som jag har väntat på i 3 veckor! Har redan läst 4 kapitel och det är sjukt spännande! Måste snart gå och läsa tills Top Model börjar!

Böckerna heter:
Den första i serien heter Hungerspelen och andra boken som jag också fick heter Fatta Eld!

Tror att alla är sjukt bra eftersom den första boken är spännande redan i 2:a kapitlet! det blir nog super!
Hungerspelen den jag läser nu


Fatta Eld andra boken

Revolt tredje boken tror jag:P



Efter skolan var i alla fall jag och Sofia. Vi försökte planera inför våran "Friskis Och Svettis" pass vi ska ha på skolidrotten:) Playlisten blev klart i alla fall:)

I morron ska jag gå på stan med Michaela:) Treevliigt!

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu