I'll spill my heart for you

Hellu!

Råkade då trycka på fel knapp så allt jag skrivit raderades! Dumma Mig!!


Ute och red galopp program på Poppe idag. Vi hade med oss Lina och Rex och utan dom hade det nog gått dubbelt så fort och massa mer bockningar. I början bockade han bara mig i rumpan men sen drog han av 2 rejäla bocksprång. Söteponnyn! Han var jätteduktig!
Knasponny!

Någon som vill gå och se Unstoppable med mig?? Alla förslag är bra:D



Ska kanske se Harry Potter med bästa Frida Linder!

Och vill bara nämna att Hamlet har blivit lydigare! Ett under har skett! Nej men nästan. Han flyttar sig undan när jag kommer och brukar backa i alla fall lite! han är jätteduktig! Puss på han!

Och han har även fått en ny fadder. Hoppas att det ska funka!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: michaela

vi + unstoppable :D

2010-11-23 @ 22:49:35
URL: http://hagebytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu