I Hope You Had The Time Of Your Life

Hellu!

Får bli ett kort inlägg innan jag går och soooveer.

Klassfest igår: Var väl trevligt. Min och Sofias lek ägde ut alla andra lekar och annat och var någ lite utav festens höjdpunkt. Tror nog tyvärr att förra årets fest blev mer lyckad men jag vet inte kanske var det för att Felicia V var där! Men det var kul och det tror jag dom flesta tyckte i alla fall.


Handboll idag: Blev även efter stallet lite handboll. Såg andra halvlek när P-97 spelade mot RP. Dom är duktiga dom. Har ett helt annat spel och flyt än vad tjejerna har. Tjejerna kör lite lågsammare och snällare medans killarna kör tuffare spel. Men vårat F-97 utklassade Malmslätt som dom mötte. 21-0 i första och sen vann dom med 36-3 eller nåt. Det är roligt att se dom vinna men dom tappade lite mot slutet vilket gjorde att malmslätt fick in några bollar, eller tja 3-4. Och efter match gjorde dom inte ens vågen som man alltid gör efter vinst. SKÄRPNING TJEJER!! Men som sagt även super duktiga!

Stallet: Skritta Poppe på NYB-lektionen. Trodde han skulle flyga i luften när dom började trava men han tog det så lungt så! Duktig Älskling.


Vill ha tips på bra begravningslåtar som jag kan sjunga! Alla tips välkommna!

Får räcka så men nu är det i alla fall uppdaterat!

Kramiz
Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman tror att du inte ska sjunga på denna begravning.

Vi hoppar nog det eller vill du .

Marie Fredriksson Tro

2010-11-21 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu