Because of you

Hellu!

Red på Campari igår. Tränade på lite dressyrrörelser inom dressyren typ öppna, sluta, skänkelvikning, bak- och framdelsvändning. Jag och Pari passar bara inte ihop. Jag vet inte vad det är men en sak säker och det är inte honom det är "fel" på utan det är min sits och inverkan som släpper när jag rider honom.
Tror att det beror på att jag är lite lång och har då svårt att komma om honom. Och så har han en högersida som är som ett berg! det går inte att ställa för han biter sig fast så mkt så att det inte ens går att svänga. och dum som jag är så släpper jag och låter honom tugga på. Eller rättare sagt jag försöker och när det inte går så släpper jag och ger upp. hade ju samma problem på Colleen fast då med vänstersidan. Fast henne hade jag ju lättare att komma om.
Men jag är nöjd med honom och något bocksprång blev det men han är så söt så det bjuder vi på!

Poppe då? Jo han är glad som vanligt. Han tycker nog att snöovädret är pisstråkigt för då kan man ju inte ut och galoppera på fältet i 3 minuter!
Försöker i stället borsta och mysa med honom men det är lite svårt att hinna med mina 3 hästar.
I morgon försvinner Karin iväg till Globen så då ska jag skritta honom lite. eller det får nog bli en promenad eftersom jag tog med kläderna hem idag:)

Det kommer spekulanter på Rex på Lördag och dom kanske tar med sig honom hem direkt vem vet. Och då hoppas vi att han inte kommer tillbaks.

Åhh jag är värsta tävlingssugen nu! Vill ha den där tyska hopphästen för 220 000 nu! Vet i alla falla att mina ponnyår är slut! Någon som kan sponsra med lite pengar?? Ingen!? Nehe då får jag väl hitta nån billigare!

Min uppdate för dagen! Vill fortfarande ha in tips på vad jag ska skriva om för jag vet inte vad NI vill läsa om så komigen och tipsa:D

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu