Allt känns så meningslöst!

Ursäkta men varför ska jag skriva när jag ändå inte får nån respons. Inga kommentarer tyder väl på att det jag skriver är dåligt eller ointressant!

Men om det nu är så ointressant så varför inte då bara ge förslag på vad jag ska göra för att bli bättre eller vad jag ska skriva om för just nu känns det så meningslöst!

Jag vet att jag inte är den mest aktiva bloggaren men et kommentar skulle inte sita helt fel eller någon annan respons för just nu får jag ju liksom inget tillbaks!

Då kanske ni fattar varför man inte får någon aktiv bloggare men om jag visste att jag varje dag har flera läsare och kommentarer skulle jag uppdatera mer och skriva om det NI vill läsa!

Men nu ska jag inte skälla mer på er men SKÄRPNING!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Tävlingsryttare & Fotograf

sv: haha, slutaaa :((((

2010-11-08 @ 19:24:52
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu