16 januari rida massa hästar

Hellu! Idag var jag i stallet från kl 8.45-13.30:P
Hade Colleen,Eleonora och Carisma:D
Började med att rida Coll på banan. Jättefin var hon:)Men blev bara skritt och trav. Sen kom Frida,Jacob och Helene. Det var en stor vattenläcka så typ halva klubbrummet var fullt med vatten. Sen släppte vi ut hästarna. Sen red jag och Frida. Jag red Carisma,en häst på 158 svart fin, Frida red sin ponny Brio,en B-ponny på 127 isabellfärgad. Red grässvängen och Bjällbrunna. Grässvängen gick bra.Lite stark i traven och galoppen. Bjällbrunna gick väl sådär. Hon var rädd för precis allt! Hon reste sig ett par gånger och kastade sig åt sidan när hon såg en annan häst i hagen.Halvvägs av en gång menmen. Jag dog inte iaf:P
Sen mockade jag och gjorde maten åt Ellan Coll och Carisma. Sen gick jag hem med Frida.
Duschade och fixa lite för sen kl 3 kom Alice och Elin. Såg på film och svullade lite:p Såg Baksmällan och Scary Movie 2.
Baksmällan: En asarolig komedi om fyra killar varav ensom ska gifta sig. Dom åker på svensexa till Las Vegas. Där händer det massor med konstiga saker men ingen kommer ihåg nåt om kvällen. När deras kompis Dough försvinner och det sitter en tiger i badrummet börjar sökandet efter kvällen. Kvällen som ingen kommer ihåg. En rolig komedi. Stundtals ligger man i soffan och tjuter för att det är så kul. En film värd att se!
Scary Movie 2: En helt sjuk komedi. Ganska äcklig och stundtals även kul. Inte sådär jättebra men ändå kul att se. Alltså helt sjuk!
Mamma och pappa var ju även under kvällen och såg Snabba Cash en filmav Jens Lapidus. Det var därför vi var ensamma hemma.
Carisma

Hagens Eleonora

Jag och min ponny Hagens Colleen:)    Hagens Colleen  Född: 2001  E: Hagens Ryan U: Hagens GolddiggerHagens Colleen
Alla hästarna som jag hade idag:)
Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu