13 januari-Skola och ridning

Hellu alla! Först vare ju skola. Fick sjuts av Clara och Lisa så jag slapp gå! YES:P Sen åkte jag bussen hem men jag hade inga pengar på busskortet så jag planka in iaf. Varför skulle jag gå av!? Iaf gick av vig Hyvlare och gick med Kalle och sen gick jag upp till stallet. Red på Pepsi. Hoppade och bestämde mig för att börja i femman istället för fyran vilket känns skönt eftersom fyran är ganska dålig:P Feman kanske är lite svårare än den jag red i innan men det ska nog funka. Pepsi var superduktig och hoppade bra. Hon hoppade bara på stället några gånger och småstegrade sig men det är ju Pepsi vi pratar om.
Hanna och Felicia hade tydligen haft samma dröm. Båda drömde att jag var gravid! Alla drömmer alltid att JAG är gravid! Jag fattar inte så fet är jag vä linte!? Jag vet att jag är fet men hoppas att jag inte ser gravid ut:P
Tittade lite på friskis och såg att det var afro på mån och tors! Jippi nu ska jag dansa afro varje tors och varanan mån! Jaaaa!!:D Nu är jag glad:D Tänkte börja med att skriva dagens låt varje dag. Låter det bra?
Dagens låt: Higher med Calle Kristiansson!!!
Bara för att jag sjöng den hela dan idag och Calle gjorde en mycket bättre version än Erik!!!
Maria som hoppar inte jag men Hästen är iaf Pepsi:D


Min lilla foderhamste Cindy
Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu