Träning och skola:)

Hellu!
Idag har jag varit i skolan och på kvällen har jag tränat. Det var kul i skolan och att träna faktiskt:P
I skolan jobbade vi med matte och hade tyyp engelska, musik och bild. Bajs jag hatar bild-.-'.

Tränade step med Sofia(Y) Det gillas. Det var ganska rörigt så jag flippade ur och fatta typ inget men annars gick det bra. Förutom att jag knappt kom in för mitt dumma kort ville inte "blippa". Grrra jag blir TOKIG!-.-. Mitt kort dummar sig alltid! Funkar det inte på torsdag så säger jag till oh dår ska jag för Guds skull ha ett nytt kort!

Aja nu ska vi inte prata om mitt dumma träningskort utan istället om skolan.

Jag och Sofia Flumma som 17 vid maten idag! Herregud vi höll på att dööö av asgarv! Och på vägen hem höll jag också på att garva ihjäl mig! Isac skulle skjutsa mig och vi höll på att köra in i typ stolpar och i diken och i nerförsbacken innan mitt hus hade jag fötterna i hela backen ner och hoppade av i farten och höll på att ramla! Åhh herregud vad kul det va!:D

När jag kom hem så var jag tvungen att fixa mat för min dumma lillasyrra kan ju inte sätta på en ugn eller läsa en instruktion. När jag skulle ta ut den brände jag mig så in i hoppsan på fingret och ugnen var ju på 240 grader så det var ju inte lite varmt heller! Så nu sitter jag och har jätteont i fingret och har en brännblåsa! Superkul-.- not!

Dagens låt: Telephone - LadyGaga




Veckans citat: Lyckan kommer till den som skrattar.
                                                                        Ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu