Träning och shopping! Allt på samma gång!

Hellu!
Idag har det varit en ganska hektisk dag. Först shopping med mamma. Det kan ju vara lite ansträngande men det gick bra.
Blev några nya böcker och annat bland annat:
* När jag hör din röst
* Sveket
* Så länge vi båda andas
* En ny skolkalender
* Innegympaskor
* Träningskort

TACK MAMMA FÖR ALLT!!

Nu fortsätter vi:)
Träning med Frida. Hahha tog ett tag innan jag övertygade henne att föjla med men visst vard et skönt efteråt!
Aerobics styrka stod på schemat och styrkan var ganska jobbig men jag gillade inte riktigt ledaren men annars var passet helt okej:)

I den nya kalendern stod det ett citat per vecka så jag tänkte börja med veckans citat. Det kommer vara hämtat ur boken så det är inte jag som har kommit på dom:P Men nu kommer jag skriva ett citat om dagen tror jag eftersomdet är några veckor innan skolan börjar med citerade veckor:P Men bli inte förvånade när jag slutar skriva citat för då är dom "slut".

Dagens citat: Ändra dina tankar och du ändrar din värld
                                                              Norman Vincent Peale

Dagens låt: Curly sue- Takida

Det får väl räcka men glöm inte Life's a climb!

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu