Stallet

Hellu!
Idag har det varit stallet hela dan!
Det var trevligt.
Förövrigt så är jag stolt för att jag vaknade klockan 10.30 så jag har fått sova ut!
Det var superskönt att äntligen få sova lite.
Fick skriva lite program på tränigen för Maud. Det var en ny upplevelse om man säger så:P
Det var faktiskt inte så svårt att skriva som att jga trodde att det skulle vara.
Men ibland blev det lite svårt att hinna med allt hon sa men annars gick det bra:)
Fick även tävla den 5/9 på Cobbe:D Det kommer bli bättre den här gången hoppas jag annars vet jag inte vad jag gör. På onsdag ska jag rida första lektionen för terminen. Hoppas det går bra och att jag får nån bra häst. På förmiddagen ska jag även rida Carisma vilket jag inte gjort på länge.
Nu kommer jag försöka blogga varje dag så läs som galningar och kommentera bra och dåliga saker med bloggen!
FINNS DET NÅGON SOM VILL GÖRA EN NY HEADER ÅT MIG? jAG VILL GÄRNA HA LITE UPPDATERING DÅ JAG INTE HAR KVAR COLLEEN SOM TYP ÄR HUVUDBLDEN:P MEN KOMMENTERA DÅ!

Dagens låt:
Fåret Shaun. Fråga mig inte varför men den sätter sig på hjärnan:P

Kramiz
Kommentarer
Postat av: johanna mamma ohlin

Du kan väl ha din familj eller en fin bild på dig.

Så kan det handla om vad du hjälper till med m.m

hemma kram

2010-08-15 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu