Stallet

Hellu!
Idag har jag varit i stallet hela dagen.
Fotade Fatima när hon red och red även Goliat barbacka i skogen.
Det gjorde ont i rumpan kan jag säga! Herregud!
Aja trevligt var det i alla fall:)

Nu är jag hemma igen och har ganska så tråkigt men jag är skapligt trött så jag orkar typ inte göra nåt heller:P
Så kan det gå.

Min hund är så extremt puckad ibland:P
När jag kommer hem morrar och skäller hon och när jag kommer in så ska hon komma fram och hälsa men hon har mat som väntar på att ätas så hon bara tittar ut genom dörröppningen i köket och står där och hoppar innan hon försvinner in i köket igen. *suck* knäppis:P

Dagens låt: Need you now elr vad den heter:P
Den är bra med en bra text:)

Det får bli allt för nu:)
Kramiz
Kommentarer
Postat av: johanna mamma

Vem sjunger låten?

2010-08-15 @ 19:46:20
Postat av: Ebba

Svar: Jag vet inte:P

men jag ska försöka fixa det andra:P

2010-08-16 @ 10:25:55
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu