Skolan(eller typ:P)

Hellu!
Idag blev det skola eller rättare sagt folkparken med klassen.
Trevligt värre asså:P

Ny lärare oxå. Jeffery(?) Tyler(?)
Vi ska ha honom i engelska och idrott. Trevligt...

Klippte mig oxå. Luggen och så klippte jag ur håret. Blev suuuupeer!

Träning oxå. Afro idag igen och det finns hemska bilder på deras hemsida från förra veckan! Herregud!
Det var kuligt.

Dagens låt: Poison - Alice Cooper

Veckans citat: Ta dig samman och gör något onyttigt!
                                                                    Okänd




Det citatet gillas! Så kom ihåg det nu hela veckan!

Kramiz



Nice
Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

jag har ´haft jeff som lärare :D han är aaaaaaasbra bästa lärarn :D hälsa från mig :D

2010-08-23 @ 21:32:04
URL: http://iiidaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu