Rix FM Festival:D

Hellu!
Bloggar lite om gårdagen.

Rix FM: Såg inte så mycket men jag hade ju velat se Erik Grönwall och Broken Door. Men så blev det inte. Mina kompisar vill åka lite karusell och annat så det blev hänga med dom i stället. Det jag såg och hörde var Ramsells, Timotej, Rebound, Velvet och så hörde jag lite på Love Generation. Men det jag hörde var väl sådär. Ramsells hade alldeles för mycket låtar och man ville bara ha dom "riktiga" artisterna efter typ 3 låtar. Tjejen var inte så bra men killen var väl hyfsad. Rebound med Rabih och Eddie var absolut sämst! Dom låter som två tjejer på scen. Man hör direkt när Rabih tar ton. Det var inte alls bra! Timotej då. Nja inte så bra. "Kom" Var väl den bästa av dom låtarna som man hörde men det var sisodär. Velvet då. Hon var väl faktiskt helt okej. Mne en av hennes låtar lät som Higher - Starpilots eller det var väldigt likt. Och Love Generation hörde jag ju inte så mycket av men älskar låten!

Karusellerna: Alldeles för mycket snurrkaruseller för mig! Det går inte alls! Den enda jag åkte var Virvelvinden. Jag höll ju på att spy och det var inte så kul. Men det tyckte ju mina kompisar:P

Sällskapet: Bästa sällskapet! det gör ju allt! Tack Matilda, Kalle, Erik, Sofia, Lina, Dessi och Lukas för sällskapet! Det kunde ju inte blivit bättre!

Fyrverkerierna: Såg inte så jättemycket men det var fint! Skrämde vettet ur mig första smällen för det ekar ju så dant mellan byggnaderna. Det var lite läskigt men "guldregnet" är ju finast. För det låter inte så mycket heller:P

Maten: haha blev Donken men det funkar ju alltid:P Fanns ju typ inga bord så det belv sitta på 2 tvåbord och trängas:P

Tack för en superdag!!!<3

Kramizz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu