Ridning hela dan!

Hellu!
Idag har det varit stallet hela dagen:) Först red jag Carisma med Linder och vi klarade oss utan några jätteproblem. Vi skulle bara vara rädd i galoppen men annars var hon faktiskt duktig:) Hon höll på att dö när traktor körde förbi innan jag satt upp! Herregud säger jag bara om jag hade suttit på:P
Menmen hon var duktig i alla fall:) Vi slapp stå på bakbenen och det gillas.

Sen ridning på Hageby:) Red Pepsi och det gick väl helt okej. Synd att man bara ska sitta som en hösäck med händerna som dom inte ska va men det kommer väl snart annars vet jag inte var jag gör.
Pepsi var i alla fall och då ska man ju vara glad:) Hon var väl inte överpigg och framåt så jag var ju tvungen att kämpa men aja vi slapp bråka och det gillas:) Hon är så söt att man bara inte kan göra något än att gilla henne! Hon ska bara gosa hela tiden och det gillas starkt! Cissi tycker att jag sitter bättre nu än vad jag gjorde på alutet av terminen och det tycker faktiskt jag. Jag tänker på det nu och då kan jag ju förbättra det:)

Dagens citat: Vilket underbart liv jag har haft. Jag önskar bara att jag hade insett det tidigare.
                                                                                                                                    Colette

Dagens låt: Airplanes

Nästa vecka börjar skolan...
Det ska väl bli kul eller?...
Aja det är ju i alla fall en halv vecka kvar av lovet...
I morron blir det Rix FM festival och annat och på fredag blir det bio med bästa Frida:D<3
GILLAS:D

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Sofie Roos

Hej ebba . Jag såg dig på hagbystallet igår . Jag red en häst som hette zenator . Han var så snäll och fin .

:) <3

2010-08-19 @ 07:56:12
Postat av: Ebba:)

Svar: Jag såg dig med! Visst är Zäta bra? Han ör inte min favorit men han är bra:)<3

2010-08-20 @ 10:52:05
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/
Postat av: Hoppteamet - Emelie

sv: okej, vrf? :)

2010-08-20 @ 11:02:20
URL: http://hoppteamet.blogg.se/
Postat av: Sofie Roos

Okej :) <33

2010-08-20 @ 13:47:22
Postat av: fridus

många kommentarer! det gillas? ;D

sicken utvärdering - hur orkar du?!

kan säga att erik saade ägde skiten, så JÄVLA SNYGG. ingen sarkasm. (....)

2010-08-22 @ 18:35:15
Postat av: Ebbis

Svar Fridus: Gillas men vill ha ännu mer kommentarer tack!Jag orkar!Har man inget bättre för sig så... Men frrrriiidaaa! xD

2010-08-22 @ 20:06:26
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu