Hellu!

Hellu Alla!

Igår var jag på utebion och såg Sherlock Holmes.
Den vad helt ärligt sådär!
Den var ganska krånglitatt förstå men den var väl inte världssämst direkt.

Linder och jag hade även en kul dag:)
Vi badade i poolen och hoppade studsmatta och fotade:)
Eller jag fotade...
Frida har klippt sig och hon var så sööt!
Hon klagade på att det var för kort men det tyckte inte jag! Jag Tyckte att det var gulligt! Så go for it!

Var även uppe i stallet. Frida ville att jag skulle rida Brio så då red vi i skogen.
Jag ramlade av och det var väl verkligen på¨tiden! Jag menar alla ramlar av förutom jag! Så nu nu har jag ramlat av igen:D Gillas:)

Varför ramlade jag av?: Jo för den lilla dumma B-ponnyn var rädd för allt! Helt plötsligt i slutet på skogen ser han nåt och kastar sig! Jag satt där helt avslappnad och tänkte ju inte på att han helt plötsligt skulle kasta sig:P
Men jag flög ju inte flere meter men jag landa typ precis bredvid honom:P
Sen fick jag leda honom ner för backen och upp för nästa backe innan jag kunde sitta upp:P

Bus pownie!
Nu ska jag till badhuset med mina småkusiner:D Gillas

Dagens låt: Airplanes

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu