Boda Borg:D

Hellu!
Nu har jag inte bloggat på länge men nu har jag en anledning! Jag har varit på Boda Borg med klassen:)
Det var bääääst! Som vanligt:P

Dag 1: Hoppade studsmatta när vi kom dit. Det var en sån här med typ gummiband och man var i en sele. Sen ut i banorna. Tog Tuff, Farmen, Lysande, Plutonen, Superbanan, mm. Kom inte på fler:P
Det var super:P Vårat lag Mission Impossible betsod av: Jag, Kalle, Erik och Matilda. Sen var det gårdskamp. Vi kom 2:a^^ Man skulle klättra på backar och Erik klarade 25 backar!:o
Sen blev det av mot campen där vi skulle bo. Åt lite, spela fotboll, gick spökvandring!
Spökvandringen var jätteläskig!!! Jag skrek nog mest av alla! Våran grupp skrek mest av alla:P Men det var jätteläskigt!
Sen typ körde vi ryska posten, sanning ellet konka och massa annant och grilla korv och sen sov vi:P

Dag 2: Åkte banan båt! Jag ramlade av typ 2 ggr! Sen var jag tvungen att hoppa av:P Det var askul! Sen grilla hamburgare och sen åka hem.


Idag vaknade jag 11! Jag sov 12,5 timmar! Herregud vad man kan sova:P

Sen åkte jagg upp till stallet ett tag och sen var jag med Frida och spelade Wii:D det var kul:) och nu sitter jag här och har precis variit på Ica och köpt godis och ska snart äta:P
Ida ska sova och jag kommer sova kl 9:P
Jag är ganska trött faktiskt:P

Dagens låt: Wavin flag:)


Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu