Baka och träna! Gillas

Hellu!
Idag bakade jag mina berömda nonstop cookies! Hoppas dom blir bra. Smeten var god i alla fall men då borde ju kakorna vara goda.

Tränade även idag. Step 75. Det var megajobbigt idag asså! Herregud trodde att jag skulle dö men kul vare!

Shopping hann jag med oxå. Trevligt, trevligt.

Fick bilderna av Fridus och det gillas starkt! ÄNTLIGEEN! Fast det tog inte lika lång tid som förra gången:P Men alla bilderna var fina även alla på Fridus:)

Dagens låt: Poison

Blir citat för veckan i morron för nu är dom "slut".

Puss

Kramizz

 En av dom 1270 bilderna:P
Kommentarer
Postat av: fridus

Neheeeej du! Dom vill jag inte se NÅGONSTANS, då åker du på smörj!

2010-08-24 @ 18:45:27
Postat av: Ebba

Hah det skulle du bara våga!<3

2010-08-28 @ 18:23:14
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu