5 augusti

Hej alla!
Nu har jag varit slarvig igen! Men nu ska jag ativera bloggen igen! Jag ska skriva så ofta jag kan:)
Har varit på bästa Öknkehult och i Italien:D
Nu i helgen var jag i bästa Stockholm:D
Träffa alla rolga öknemänniskoer och gick på Grönan. Bäst vare!
JAG SAKNAR EEER!!!!<33333

Öknehult var bäst! Hade Kasper iår igen men skulle haft Jonathan men han var halt så då bytte bästa Cassi, som skulle haft Kaasper, med miig:D Tack bästa:D Men näst sista dan blev Krus biten av nåt så jag fick rida ut och bada med Isak. han var lite mysig:)

Italien var super:D

STOCKHOLM VAR BÄST:D:D


Nu ska jag snart till Öland. Gillas inte...

Dagens låt: Skaka rumpa-Sean Banan:D

Kramiz



Jag och Krus  Jonathan  Jag Och Isak:D
Kommentarer
Postat av: Linn

Bääääääästa låten!!!!!!! <333

2010-08-05 @ 13:48:17
URL: http://xarlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie Roos

Villken fin häst ! <3

2010-08-19 @ 07:57:30
Postat av: Ebba

Svar: Aa han är finast!<3

2010-08-20 @ 10:53:01
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jonathan har ståt i vårat stall :D

2011-01-25 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu