Inte längre fjorton utan FEMTON!

Fyllde ju ett år äldre igår! Känner mig fett gammal och det känns som tiden gått för fort. Men nu är det ännu närmre tills jag får börja köra bil och sommaren är ju faktiskt närmre än någonsin! Red en skogstur på min lilla plutt på dagen också och träffade alla fina vänner i skolan! Det var härligt men det tar en tillbaka till verkligheten och jag orkar inte med verkligheten nu. Jag vill tillbaka till solen och värmen och allt, men jag hoppas att värmen kommer fort hit, för då blir det ju som borta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu