Hejsan!

Har inte bloggat på alldeles för länge, men har ju i och för sig inte använt internet mycket alls senaste tiden.
Igår blev det filmmys med bästa Frida. SÅg Paranormal Activity 3 och 127 timmar. Jag kan bara sääga att jag älskar Paranormal Activity! Typ den enda skräckisen jag blivit rädd för, än så länge...

Såg Hungerspelen i fredags och så sjuukt! Som jag väntat, som jag längtat och så bara tog det slut! Herregud! Kändes inte ens som 2,5 timme! Så himla bra så jag måste nästan se den igen....

Ska pysa ner till stan en sväng och shoppa lite i min ensamhet.. Kanske smiter in på bibban och lånar någon bok om Afrika så skiten kan bli färdig nån nångång.

Ska läsa lite och plugga lite nu har jag planerat, men vi får väl se...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu