The truth about me...

  • Jag fyller snart 15! Den förste mars!
  • Frida, min bästa hälft, har loooovat att vi ska gå på 15-årsfilm laaagligt då!
  • Jag har en liten hund vid namn Herta som är, jaa, som hon är!
  • Jag har inte alltid alla hästar hemma hela tiden, men man lever ju bara en gång, right?
  • Jag klippte av mig håret för att jag var så stööört trött på det och för att jag är annorlunda så varför se ut som alla andra?
  • Jag var helt sjuukt bra på att smsa förut, messade fort som blixten, men nu kan det möjligvis gå lite trögt XD
  • När jag inte har nåt att skriva i ett mess skriver jag; haha xd
  • Jag har haft en låång handbollskarriär och en något kortare fotbollskarriär.
  • Jag skriver "In my thoughts forever" på varje prov, läxförhör, bok you name it. Lärarna brukar fråga vem det är, men det säger jag inte xd
  • Jag lyssnar på Muse mest hela tiden och jag är en sucker för hård rock! :D
  • Jag är en nörd!

Peace out!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg, verkligen ! ¨

kan du inte lägga ut mer bilder på dina hästar ??

2012-01-28 @ 22:50:40
Postat av: 300

haha xd

2012-01-29 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu