Svar till Linn

Hej! Jaa det stämmer.

Tuva är en storhäst på ca 155 cm. Hon är ett helt underbart sto som är hur mysig som helst. Hon var alltid glad och inte bråkig eller så. I ridningen gjorde hon typ ingenting gratis. Man var tvungen till att rida varje steg och det var inte lätt. Jag hittade i början inte en enda knapp och därför kändes hon inte så speciell. Sen i mitten av veckan så hittade jag så småningom lite knapparoch då blev hon riktigt härlig Sög tag i traven och bjöd neråt, vilket hon inte alls hade gjort i början av veckan. Sen var det svårt att lämna henne. När man hittar vart man har henne är hon riktigt trevlig.
Dock var hon inte en sådan häst jag tycker om, men hon var helt super och hon lärde mig mycket så jag är absolut inte missnöjd! Bästa Tuva!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för ditt svar! :)

2012-05-10 @ 10:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu